{"id":4503,"date":"2022-02-10T11:53:27","date_gmt":"2022-02-10T11:53:27","guid":{"rendered":"https:\/\/cjg-wm.nl\/?page_id=4503"},"modified":"2022-04-26T13:40:40","modified_gmt":"2022-04-26T13:40:40","slug":"klachtrecht","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/cjg-wm.nl\/klachtrecht\/","title":{"rendered":"Klachtrecht"},"content":{"rendered":"

[vc_row css=”.vc_custom_1601560277316{padding-top: 30px !important;}”][vc_column width=”5\/6″ offset=”vc_col-lg-offset-1 vc_col-md-offset-1 vc_col-sm-offset-1″]

Klachtrecht<\/h1><\/div>
<\/span><\/div><\/div>[vc_column_text]Het Centrum voor Jeugd en Gezin vindt het belangrijk dat u tevreden bent over de dienstverlening. Onze medewerkers kind en jeugd doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen. Toch kan het zijn dat u niet helemaal tevreden bent. We horen dat dan graag van u, zodat we naar oplossingen kunnen zoeken en ervan kunnen leren om herhaling te voorkomen.<\/p>\n

 <\/p>\n

Wanneer is er sprake van een klacht?<\/h3>\n

Een klacht kan gaan over onze hulp- en dienstverlening. Maar u kunt ook ontevreden zijn over onze organisatie zelf of over het gedrag van \u00e9\u00e9n van onze medewerkers. Een klacht gaat altijd over concrete zaken die volgens u niet zijn gegaan zoals ze hadden moeten gaan. Het maakt niet uit hoe ernstig uw klacht is: \u00fa bepaalt of u een klacht indient. Twijfel niet, wij nemen u en uw mening serieus.<\/p>\n

 <\/p>\n

Het bespreken van uw klacht<\/h4>\n

Het is het beste om uw klacht meteen te bespreken met de betreffende medewerker. Vaak kan een klacht in een goed gesprek opgelost worden. Een klacht bespreken is niet gemakkelijk, maar doe het toch! Hieronder volgen enkele tips die u hierbij kunnen helpen:<\/p>\n